Veholle uusi asiakaskokemusstrategia

Asiakas:
Veho Oy Ab

Veholla on uusi kunnianhimoinen asiakaskokemusstrategia. Flock sai tehtäväksi rakentaa ja toteuttaa monistettavan valmennus- ja läpivientisuunnitelman strategian toteuttamiseen ensin Suomessa Vehon Olarin toimipisteessä ja sen jälkeen muissa Vehon omissa liikkeissä. ​Tavoitteena oli selkeä tasonnosto asiakkaan koko asiointipolussa, asiakaskokemuksen johtamisen uusien käytäntöjen käyttöönotto sekä henkilöstön innostaminen toteuttamaan strategiaa.

Työ aloitettiin lähtötietojen kokoamisella, observoinneilla ja haastatteluilla. Valmennuksia varten työstettiin käytännönläheinen materiaalipaketti toteutusta ja johtamista varten. Lopputuloksena syntyi yhteisesti sovittu läpivientisuunnitelma ja seurannan työkalut.

Valmennuksista vastasi yhteistyökumppanimme Peace of Mind Services Oy.

No items found.
No items found.
“Flockin tehokas tiimi pääsi nopeasti sisälle toimintaamme ja pystyi rakentamaan hienon valmennuskokonaisuuden strategisten tavoitteiden mukaisesti. Asiakaskokemustyöskentelyyn osallistunut henkilökunta on antanut pelkkää hyvää palautetta ja ensimmäiset tulokset ovat erittäin hyviä. Yhteistyö Flockin kanssa on ollut suoraviivaista ja selkeää”
Tuomas Manninen
Customer Experience Director