Veholle uusi asiakaskokemusstrategia

Veholla on uusi kunnianhimoinen asiakaskokemusstrategia. Flock sai tehtäväksi rakentaa ja toteuttaa monistettavan valmennus- ja läpivientisuunnitelman strategian toteuttamiseen ensin Suomessa Vehon Olarin toimipisteessä ja sen jälkeen muissa Vehon omissa liikkeissä. ​Tavoitteena oli selkeä tasonnosto asiakkaan koko asiointipolussa, asiakaskokemuksen johtamisen uusien käytäntöjen käyttöönotto sekä henkilöstön innostaminen toteuttamaan strategiaa.

Työ aloitettiin lähtötietojen kokoamisella, observoinneilla ja haastatteluilla. Valmennuksia varten työstettiin käytännönläheinen materiaalipaketti toteutusta ja johtamista varten. Lopputuloksena syntyi yhteisesti sovittu läpivientisuunnitelma ja seurannan työkalut.

Valmennuksista vastasi yhteistyökumppanimme Peace of Mind Services Oy.

Tutustu referenssiin
No items found.